dinsdag 19 januari 2010

nieuw in opvang en al gereserveerd

Dit is Silvester. Een collega opvanggezin van ACE hier uit de buurt zou een opvanghond gaan halen en er kon nog een klein hondje mee voor opvang. Omdat ik eigenlijk vol zat gevraagd om een snel plaatsbaar hondje en op Silvester gewezen die ik erg leuk vond. Nu dat snel plaatsbaar heb ik geweten want een dag later was hij al gereserveerd. Bij het huisbezoek is alles in orde en Silvester gaat a.s. zaterdag naar zijn nieuwe thuis. Het is een erg leuk ongecompliceerd manneke. Hij is ongeveer een jaar maar nog echt puppy in gedrag. Een mix west highland white terrier maar dan is ie cremekleurig op de rug, heeft ie een heel zachte vacht en staat hij wat hoger op de poten en heeft hij langere oren. Een heel goed gelukte kruising die het meer dan verdient naar een fijn gezin te mogen. Een leuk sociaal hondje. Ik ben blij dat ik toch even heb kunnen helpen dat daar weer een hondje weg is uit het natte koude asiel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten