woensdag 16 september 2009

Carmen is vertrokken


Carmen is vandaag door haar nieuwe baasjes opgehaald. Altijd weer een slik moment maar ook wel erg fijn. Niet alleen omdat ik ipv maximaal 2 maar liefst 4 opvanghonden had maar ook omdat ik na het inslapen van Fygo snakte naar een happy ending.
Carmen wordt heel graag aangehaald en nu ze haar knuffels niet meer met een grote roedel honden hoeft te delen en niet 1 maar drie baasjes zal kennen en dus extra aandacht kan krijgen, zal ze het vast heerlijk gaan vinden op haar nieuwe plek.

Zoals altijd mist de roedel haar niet. Maar bij mij duurt dat altijd even. Ter troost kwam Lucky tijdens mijn middagdutje er gewoon helemaal bij op de slaapkamer en was hij op gegeven moment gewoon aan het stoeien met de andere hondjes op bed zonder zich iets van mij aan te trekken. Dat is weer een hele stap voor hem vooruit. In de huiskamer komt hij er ook steeds meer bij en staat niet meer op als ik langs hem loop.

Voor Carlitos is ook serieuze belangstelling, dus wie weet kan hij ook snel een eigen mandje vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten