donderdag 9 juli 2009

druk druk druk


Eigenlijk is 2 opvangers de max dus met Jazzmin en Dalia is het vol en met Granada Padul Smokie hier extra erbij zit ik wel overvol. Maar we hadden een vlucht en vluchtplek over en zelf vliegtickets kopen in de zomer is zo duur en als je dan weet dat het asiel overvol zit en de honden het zo moeilijk daar hebben door extreme hitte........
Jesus en Ana hebben na overleg besloten dan toch honden voor opvang te sturen op voorwaarde dat ik ze zou opvangen want het is voor hen erg moeilijk en ze zijn hier bij mij geweest en wisten dat de honden hier dan goed zouden zitten. In plaats van 1 grote hond die hier lang kan zitten gekozen voor 3 kleinere die als het mee zit in een week geplaatst kunnen zijn. Zodat ik snel weer ontlast kan zijn en het voorgeschoten geld snel weer terugkomt. Niet elke hond was reisklaar en het was daags ervoor dus de keuze is gevallen op Antonia, Eva en Scooby.

3,5 maand, 5 maand en 11 maand.... dus 3 puppen in feite...alledrie geweldig leuke honden.

Het is voor het eerst dat er honden in opvang vlogen en het is een hele stap voor Jesus en Ana en ik voel me ook vereerd dat ik ze mocht opvangen. Hopelijk kunnen we Spanje laten zien dat ze inderdaad vlot uit adopteren als honden te ontmoeten zijn.

Antonia vond ik nogal sjiek klinken dus ik heb er gezellig Teuntje van gemaakt. Ze is frank en vrij en zo lekker pup de wereld aan het ontdekken. Van te voren had ik niet echt een voorstelling bij haar. Ze was heel klein en zou niet groot worden dus dat was meer de reden dat ze 3,5 maand oud mocht reizen. Maar nu ze hier is ben ik helemaal weg van haar. Ze is zo leuk! Dat vonden de mensen die gister kwamen kijken ook dus als het huisbezoek in orde is dan is haar logeerpartij hier al weer voorbij en kan ze naar haar baasjes.
Eva is een zachtaardig schatje die heel snel kan rennen. Ze doet heel erg aan Jazzmin denken qua maniertjes maar omdat ze een ander uiterlijk en vooral kleur heeft verwacht ik dat er voor haar snel mensen zullen vallen. Al is het altijd afwachten.

Scooby is een vrolijke blije wat lompe pup die echt nog veel opvoeding nodig heeft. Hij gooit iets te letterlijk zijn charmes in de strijd maar is een schat.

Hopelijk zullen ze vlot plaatsen. Smokie krijgt helaas helemaal geen reacties meer terwijl het toch een geweldige hond is.

1 opmerking:

  1. wat luek 3 puppys!!! hopelik krijg hun snel een goed huis en helpen jou zo betje met hun onbezorhiedt en door te doen hoe maar puppys kunnen doen betje het legte van de verlis van Emy verhelepen...XXX A

    BeantwoordenVerwijderen