zaterdag 13 juni 2009

Inez


Inez is helemaal thuis bij Lucia. Van een foto als hierboven word ik helemaal warm en blij.

Inez is gelukkig dat zie ik aan de foto's.

Ik kreeg ook nog een emailbriefje van Inez. Dit schreef ze:

Hallo Maureen hier even een berichtje van Inez. Nou het is hier geweldig ik heb het heel erg naar mijn zin,ben heel happy Iedereen is heel lief voor mij ik krijg goed eten en heel veel knuffels. Ik heb mijn eigen plekje in huis en slaap naast Lucia haar bed. In de schoonheidssalon voel ik me ook al helemaal op mijn gemak. Nu heb ik mijn nichtje te logeren,zij heet chica,heel spaans maar is geen adoptiehond,ze is wel een duffe hond, maar maaktmij verder niets uit, ik accepteer haar en zij mij. Ik kan ook al heel goed alleen zijn,ben zaterdag 2 keer 1half uur alleen geweest en ging heel goed.Vandaag zondag ben even bij Michelle (dochter) geweest was wel leuk,maar ook wel even vreemd, was daar nog niet geweest.Op gehaald door andere dochter en overal naar toe geweest,was wel gezellig. Miste mijn baasje wel, maar die was er opeens weer en toen was alles weer goed.


wat kan de kop van een oudere hond toch prachtig zijn!

3 opmerkingen:

  1. Ach Maureen, die schat, wat heeft ze het getroffen. Fijn gevoel toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Maureen, wat geweldig toch dat ze het zo fijn heeft.
    Echt tof!! en dat dankzij jou!! Jij hebt haar er weer bovenop geholpen, precies op een moment dat ze het echt nodig had.
    Goed hoor.
    Hartelijke groet van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Maureen, wat geweldig dat het zo fijn heeft. En dat dankzij jou, je hebt haar precies op het goede moment opgevagen en weer gezond gemaakt.
    Echt Maureen, geweldig.
    Hartelijke groet van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen